Reklamacje

Vrácení hodinek Doliński Watch Service

Jak złożyć reklamację produktu?

W celu przygotowania zgłoszenia reklamacyjnego, zalecamy wypełnić jeden z formularzy:


  1. Formularz elektroniczny
    Wymaga założenia konta / logowania. Po wypełnieniu formularza spakuj produkt.

     

      Utwórz zgłoszenie →

     

  2. Formularz drukowany
    Wydrukuj i wypełnij formularz, następnie spakuj go razem z produktem.


Przygotowaną paczkę wyślij do nas na adres:



Doliński Watch Service
pl. Uniwersytecki 15B

50-137 Wrocław


Zalecamy skorzystanie z formularza elektronicznego. Będziesz mieć wszystkie swoje reklamacje i naprawy serwisowe w jednym miejscu na swoim koncie wraz z całą historią i korespondencją z serwisem.



Częste pytania:


  • Produkt źle działa, co mam zrobić?
    - Zalecamy najpierw do nas napisać. Opisz nam szczegółowo swój problem. Często bowiem okazuje się, że podejrzana wada nie jest wadą, a problem wynika z braku umiejętności obsługi produktu lub niezrozumienia jak działa. Jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc.

  • Jak długo mam czekać na odpowiedź w sprawie mojej reklamacji?
    - Mamy 14 dni, aby poinformować Cię o decyzji uznania bądź odrzucenia Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Wiemy, że zależy Ci na sprawie, dlatego staramy się to robić możliwie jak najszybciej.

  • Czy mogę wysłać zgłoszenie reklamacyjne na Wasz koszt?
    - Zgłoszenia reklamacyjne Klient wysyła we własnym zakresie.