Reklamacje
Jak złożyć reklamację produktu?
W celu przygotowania zgłoszenia reklamacyjnego, zalecamy wypełnić jeden z formularzy:
- Formularz elektroniczny
Wymaga założenia konta / logowania. Po wypełnieniu formularza spakuj produkt.
- Formularz drukowany
Wydrukuj i wypełnij formularz, następnie spakuj go razem z produktem.
Przygotowaną paczkę wyślij do nas na adres:
Doliński Watch Service
pl. Uniwersytecki 15B
50-137 Wrocław
Zalecamy skorzystanie z formularza elektronicznego. Będziesz mieć wszystkie swoje reklamacje i naprawy serwisowe w jednym miejscu na swoim koncie wraz z całą historią i korespondencją z serwisem.
Częste pytania:
- Produkt źle działa, co mam zrobić?
- Zalecamy najpierw do nas napisać. Opisz nam szczegółowo swój problem. Często bowiem okazuje się, że podejrzana wada nie jest wadą, a problem wynika z braku umiejętności obsługi produktu lub niezrozumienia jak działa. Jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc. - Jak długo mam czekać na odpowiedź w sprawie mojej reklamacji?
- Mamy 14 dni, aby poinformować Cię o decyzji uznania bądź odrzucenia Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Wiemy, że zależy Ci na sprawie, dlatego staramy się to robić możliwie jak najszybciej. - Czy mogę wysłać zgłoszenie reklamacyjne na Wasz koszt?
- Zgłoszenia reklamacyjne Klient wysyła we własnym zakresie.