Paczkomaty INPOST - nowa forma wysyłki na Dolinski.pl

Maj 25, 2018
Paczkomaty

W dniu dzisiejszym wprowadziliśmy dla Państwa nową formę wysyłki - paczkomaty INPOST. To bardzo wygodna i przystępna cenowo forma wysyłki, którą polecamy szczególnie przy zamawianiu akcesoriów jak paski, bransolety, sprzączki itp. INPOST poinformuje Państwa na telefon oraz email, gdy paczka będzie gotowa do odbioru w wybranym paczkomacie. Dzięki takiej formie dostawy, mogą Państwo odebrać swoje zamówienie z paczkomatu w swojej okolicy, w łatwy i szybki sposób o dogodnej porze. Wystaczy mieć przy sobie telefon.

Jak się dowiedzieć, gdzie są paczkomaty w mojej okolicy?

To bardzo proste. Podczas procesu składania zamówienia, w sekcji wyboru formy dostawy, można użyć przycisku "Wyszukaj paczkomat na mapie". Wyświetli się wówczas taka mapa jak poniżej z wszystkimi możliwymi paczkomatami do wyboru:

Mapa paczkomatów INPOST

Ile to kosztuje?

Przy zamówieniu na kwotę do 500 PLN, dostawa do dowolnego paczkomatu kosztuje jedynie 12 PLN. Zamówienia na kwotę 500 PLN lub więcej, posiadają darmową wysyłkę.

Czy mogę zamówić przesyłkę do paczkomatu za pobraniem?

Oczywiście. Należy jednak zwracać uwagę przy wyborze paczkomatu, aby miał on możliwość obsłużenia płatności za pobraniem. Na mapce paczkomatów proszę zaznaczyć pole "za pobraniem". Paczkomaty obsługujące płatność pobraniową, oznaczone są na żółto. Te, które są szare, nie posiadają takiej opcji.

Jak zapłacić w paczkomacie?

Mogą Państwo zapłacić kartą lub przelewem PayByLink.
Karta płatnicza: po umieszczeniu przesyłki w paczkomacie, firma INPOST automatycznie Państwa poinformuje o czekającej paczce oraz przypomni o płatności na miejscu w wybranym paczkomacie, aby być przygotowanym.
Przelew na konto PayByLink (obsługiwane przez eCard): Jeśli oczekująca przesyłka jest paczką pobraniową, INPOST wyśle Państwu maila, w którym znajdzie się link do szybkiej płatności. To tzw. przelew PayByLink – po kliknięciu w odpowiedni odnośnik, będą mieli Państwo możliwość zalogowania się do strony Waszego banku, gdzie formularz zlecenia przelewu automatycznie wypełni dane potrzebne do jego zatwierdzenia (w tym kwotę pobrania). Po opłaceniu automatycznie uzyskają Państwo kod otwarcia skrytki w paczkomacie.
Gotówka: tylko w oddziale należącym do danego paczkomatu. W samych paczkomatach nie można płacić gotówką. Są dwie możliwości opłacenia przesyłki pobraniowej gotówką.
1) Gdy paczka znajdzie się w paczkomacie, będzie tam czekać przez 48 godzin (2 dni), po czym kurier wyciąga ją z maszyny i zawozi do najbliższego oddziału, skąd można ją odebrać przez kolejne 3 dni robocze osobiście, płacąc właśnie gotówką.
2) Jeśli nie chcą Państwo czekać, aż kurier po 2 dniach zawiezie paczkę do najbliższego oddziału, można się tam udać niezwłocznie celem opłacenia paczki. Po opłaceniu na Państwa numer telefonu trafi specjalny kod, który umożliwi otwarcie skrytki w maszynie.    

Gdzie znajdę listę oddziałów INPOST?

Pełna lista oddziałów z godzinami otwarcia i podlegającymi im paczkomatami znajduje się TUTAJ.

Jak długo przesyłka będzie na mnie czekać w paczkomacie?

Maksymalnie 48 godzin (2 dni). Po tym czasie, pracownik INPOST wyjmuje przesyłkę i zawozi ją do najbliższego odddziału, skąd można ją odebrać jeszcze w ciągu 3 dni. W odziale można również zapłacić dodatkowo gotówką.

Czy można wysłać moje zamówienie do paczkomatu w innych krajach?

Nie. Paczkomaty INPOST obsługiwane są w Polsce. Dla krajów spoza Polski, opcja dostawy do paczkomatu jest zablokowana.

Jak mogę się skontaktować z firmą INPOST?

Strona kontaktowa: https://inpost.pl/kontakt
Infolinia dla telefonów komórkowych: 722 444 000
Infolinia dla telefonów stacjonarnych: 801 400 100
Paczkomaty są również dobrze oznaczone w niezbędne numery oraz pomoc w przypadku, gdyby mieli Państwo jakiś techniczny kłopot z odbiorem swojej przesyłki.

Życzymy udanych zakupów!

Komentarze

Brak wpisów

Napisz