Zmiany organizacyjne Doliński Watch Service


Koronawirus COVID-19
 
SZANOWNI KLIENCI!
 
@04.04.2020 - nasze salony od 4 maja 2020 są znów otwarte! Serdecznie zapraszamy w maseczkach i rękawiczkach ochronnych.
 
W związku z panującą sytuacją zagrożenia epidemicznego, w trosce o Państwa i naszych Pracowników, podjęliśmy kilka zmian organizacyjnych, począwszy od dnia 16.03.2020. Jednocześnie informujemy, że nasza firma nie przerywa pracy, zachowując wszystkie niezbędne kryteria bezpieczeństwa.

Realizacja zamówień internetowych

Wszystkie zamówienia internetowe realizujemy normalnie. Jeśli to możliwe, prosimy o wybieranie opcji dostawy do paczkomatów. Infolinia pod numerami 71 344-60-11 oraz 512-100-609 jak i obsługa sklepu internetowego działa od pn — pt w godzinach 10:00 do 16:00.

Serwis i salony stacjonarne

Nasze lokalizacje pozostaną zamknięte dla odwiedzających do odwołania. Zdrowie Państwa i naszych Pracowników jest dla nas priorytetem. O wszelkich zmianach w tej kwestii będziemy informować Państwa na tej stronie, jak i w zakładce KONTAKT →.

Pytania i odpowiedzi

- jak mogę odebrać zegarek z serwisu?

Nasza obsługa dostarczy Państwu pozostawiony w naszym serwisie zegarek drogą kurierską na nasz koszt. Będziemy kontaktować się z Państwem celem ustalenia adresu wysyłki oraz formy płatności.

- czy mogę oddać zegarek do serwisu?

Tak, jednak na chwilę obecną wyłącznie drogą kurierską na adres dowolnej naszej lokalizacji. Obowiązują przy tym standardowe ZASADY NAPRAWY WYSYŁKOWEJ → jakie stosowaliśmy do tej pory.

- jak złożyć reklamację?

Procedura jest taka sama jak w przypadku oddania zegarka do serwisu — na chwilę obecną wyłącznie droga wysyłkowa.

- jak długo potrwają zmiany organizacyjne?

Z uwagi na dynamikę rozwoju sytuacji związanej z koronawirusem (COVID-19), wprowadzone zmiany będą obowiązywały do odwołania.

Życzymy Wszystkim Państwu wytrwania i przede wszystkim zdrowia, pozostając do Państwa dyspozycji online.
 
#zostanwdomu