! Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. OK ROZUMIEM
⚠️ SALONY JUŻ OTWARTE! Zapraszamy w maseczkach i rękawiczkach ochronnych. Dziękujemy za zrozumienie.
⌚ Z kodem rabatowym: WIOSNA, kupisz wymarzony zegarek jeszcze TANIEJ! Sprawdź szczegóły →

Zwroty

Kupiony zegarek jest za duży? Za mały? A może kolor nieco inny od oczekiwanego? Żaden problem! Nasza polityka zwrotów, to dla Państwa gwarancja komfortu bezpiecznych i udanych zakupów. Państwa satysfakcja jest dla nas najważniejsza, wobec czego przyjęliśmy termin   30 dni na zwrot   lub wymianę, zamiast 14 ustawowych. Uważamy, że to idealny czas, aby sprawdzić, czy zakupiony towar jest tym najbardziej satysfakcjonującym.

 

1Poinformuj nas o zamiarze zwrotu lub wymiany poprzez kontakt
sklep@dolinski.pl
512-100-609.
2Do zwrotu / wymiany najlepiej wykorzystać karton z zabezpieczeniami, w którym przesłaliśmy towar.
3Aby przyśpieszysz cały proces, zalecamy wypełnienie i załączenie FORMULARZA ZWROTU.
4W środku załącz paragon lub fakturę wraz z wszystkimi dokumentami, które były wraz z produktem.
5Zaadresuj zwrot na adres:
Doliński Watch Service
pl. Uniwersytecki 15B
50-137 Wrocław, Polska
i gotowe! :)
Zwroty zegarków Doliński Watch Service
Kupując u nas jakikolwiek produkt: zegarek, rotomat, etui, pasek itp. nie ponoszą Państwo żadnego ryzyka. Dajemy naszym Klientom prawo do zwrotu lub wymiany, bez żadnych formalności w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty odbioru przesyłki od kuriera / z poczty.

Klient nie musi nam podawać przyczyny swoich decyzji. To Państwo decydują, ponieważ zadowolenie Klienta jest dla nas najważniejsze. Informacja o przyczynie zwrotu jest zupełnie dobrowolna. Pozwoli nam to zaproponować Państwu inne warianty i korzystne opcje.

W przypadku gdy zechcą Państwo wymienić swój towar na inny, kontakt mailowy lub telefoniczny ułatwi nam pracę i pomoże w sprawnej obsłudze sprawy. Być może będą Państwo zainteresowani towarem, którego nie mamy obecnie na stanach i moglibyśmy go już wcześniej zamówić, aby maksymalnie skrócić czas oczekiwania zanim dotrze do nas odsyłana paczka. Wymiany można dokonać u nas na dowolny inny towar w dowolnej cenie.

W przypadku chęci zwrotu lub wymiany zegarka, na którym wykonano personalizujący grawer, Klient ponosi koszty w postaci części grawerowanej.
W tym celu prosimy o kontakt z naszą obsługą, ponieważ koszt dekla lub innej grawerowanej części zegarka, zależny jest od jego modelu. W przypadku graweru występującego na odrębnych tabliczkach, Klient nie ponosi żadnych kosztów i nie musi jej odsyłać. Prosimy pamiętać, aby do paczki koniecznie dołączyć paragon lub fakturę. Odsyłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania i nie może być zniszczony.

 

Więcej na temat praw klienta związanych z zakupami na odległość drogą internetową można przeczytać na stronach Federacji Praw Konsumenta: