Zwroty

Zwroty Doliński Watch Service

Jak szybko dokonać zwrotu?


Twój komfort i satysfakcja są dla nas priorytetem. U nas masz aż 30 dni na bezpłatny zwrot do paczkomatu lub wymianę, gdy produkt nie spełni Twoich oczekiwań.

Wybierz najbardziej dogodną dla Ciebie formę zwrotu:


  1. Zwrot do paczkomatu – bezpłatny

    Na komputerze:
    • wejdź na stronę szybkiezwroty.pl
    • wypełnij formularz wybierając naszą firmę Doliński Watch Service
    • po wypełnieniu zaczekaj na kod zwrotu, który otrzymasz na sms oraz email
    • spakuj kompletny produkt wraz z dowodem zakupu. Kod umieść w widoczny sposób na paczce
    • udaj się do dowolnego paczkomatu i nadaj w nim zwrot z dostępnych opcji na ekranie

    W telefonie (aplikacja INPOST):
    • otwórz aplikację i w dolnym menu wybierz opcję "zwróć"
    • wypełnij formularz wybierając naszą firmę Doliński Watch Service
    • status zwrotu pojawi się na ekranie śledzenia w zakładce "zwracam"
    • otrzymasz kod zwrotu, który znajdziesz w aplikacji oraz wiadomości email
    • spakuj kompletny produkt wraz z dowodem zakupu. Kod umieść w widoczny sposób na paczce
    • nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie


  2. Zwrot przez pocztę lub firmę kurierską – na koszt własny
    • poinformuj nas o zamiarze zwrotu lub wymiany sklep@dolinski.pl, 512-100-609
    • aby przyśpieszyć cały proces, zalecamy wypełnienie i załączenie → formularza zwrotu
    • spakuj kompletny produkt z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu
    • zaadresuj przesyłkę na:

      

Doliński Watch Service – zwrot
      
pl. Uniwersytecki 15B

      50-137 Wrocław


Częste pytania:


  • Kiedy otrzymam zwrot środków?

    - Wiemy, jak bardzo zależy Ci na jak najszybszym otrzymaniu zwrotnej płatności. Choć mamy na to 14 dni, zrobimy wszystko, aby dokonać tego w jak najkrótszym czasie.

  • Czy mogę zrobić zwrot do paczkomatu, gdy zamówienie dostarczyła mi inna firma kurierska?

    - Tak. Niezależnie od wyboru formy dostawy zamówienia, zwrotu można zawsze dokonać bezpłatnie do paczkomatu.
  • Czy muszę wypełniać etykietę zwrotną i umieszczać ją na kartonie?

    - Jeśli zwracasz do paczkomatu, wystarczy sam kod zwrotu napisany na kartonie. Gdy zamawiasz inną firmę kurierską lub zamierzasz dokonać zwrotu pocztą, obowiązują wymogi określane przez te firmy.


  • Co się dalej dzieje z moim zwrotem po umieszczeniu w paczkomacie?

    – Gdy kurier ją wyjmie, dostarczy bezpośrednio na adres naszej siedziby: pl. Uniwersytecki 15B, Wrocław 50-137.


Dodatkowe infomacje:

Dokonując zwrotu nie musisz podawać nam przyczyny swoich decyzji. Jeśli jednak zechcesz zwrócić zakupiony produkt lub wymienić go na inny, zalecamy najpierw kontakt mailowy lub telefoniczny. Przyczyni się to do sprawniejszej obsługi i szybszego załatwienia Twojej sprawy. Być może intersuje Cię towar, którego nie mamy obecnie na stanach i moglibyśmy go już wcześniej dla Ciebie zamówić, zanim dotrze Twój zwrot.

W przypadku chęci zwrotu lub wymiany zegarka, na którym wykonano personalizujący grawer, Klient ponosi koszty w postaci części grawerowanej.

W tym celu prosimy o kontakt z naszą obsługą, ponieważ koszt dekla lub innej grawerowanej części zegarka, zależny jest od jego modelu. W przypadku graweru występującego na odrębnych tabliczkach, Klient nie ponosi żadnych kosztów i nie musi jej odsyłać. Prosimy pamiętać, aby do paczki koniecznie dołączyć paragon lub fakturę.

 


Więcej na temat praw Klienta związanych z zakupami na odległość drogą internetową można przeczytać na stronach Federacji Praw Konsumenta:
https://www.federacja-konsumentow.org.pl/45,zakupy-w-internecie.html