Dynamiczny i oryginalny styl DIESEL ON łączy innowacje technologiczne z nową kolekcją wyposażoną w dotykowy ekran AMOLED. Model ten charakteryzuje się niebanalnym wzornictwem, indywidualną stylistyką marki oraz wszystkimi zaletami nowoczesnej technologii urządzeń mobilnych. Smartwatch Diesel On Full Guard 2.5 jest kompatybilny z telefonami iOS® i Android™ przy użyciu oprogramowania Wear OS firmy Google™.
Czwarta generacja smartwatchy DIESEL ON wnosi praktyczne ulepszenia, doskonale uzupełniające funkcjonalność: GPS, pomiar tętna, wodoszczelność i płatności zbliżeniowe. A to dopiero początek możliwości jaki daje Ci nowy DIESEL ON Full Guartd 2.5
Pomiar tętna
Czujnik tętna, którego pomiar aktualizuje się automatycznie co 20 minut. Aby go odczytać wystarczy stuknąć palcem w ikonkę serca na tarczy. Historia pomiarów gromadzona jest w alikacji Google Fit wraz z pozostałymi rodzajami aktywności.
Płatności zbliżeniowe
Wbudowany moduł płatności zbliżeniowych NFC (Near-Field Communication) pozwala na płacenie zegarkiem zamiast tradycyjną kartą wtreminalach płatniczych.
GPS
Moduł GPS dotyczy funkcji śledzenia dystansu i tempa bez korzystania z telefonu użytkownika podczas biegu lub jazdy na rowerze
Uwaga: Nie obsługuje nawigacji bez telefonu użytkownika.
Wodoszczelność
Teraz dzięki podniesieniu klasy szczelności do 30 m (3 bary), można kąpać się ze swoim smartwatchem bez potrzeby ściagania go z nadgarstka. Czwartą generację smartwatchy przetestowano nie tylko w warunkach laboratoryjnych, ale także fizycznie wykonując 10 tysięcy pociągnięć ręką podczas pływania.
Szybkie ładowanie
W ciągu 1 godziny do 80%! Podłączenie jest niezwykle praktyczne i wygodne. Wystarczy zbliżyć okrągłą część ładowarki do spodu zegarka, aby specjalny magnes przyciągnął ją do siebie i gotowe. Nie trzeba celować wtyczkami w żaden otwór. Ładowanie rozpoczyna się automatycznie.
Parowanie smartwatcha z telefonem →
Amerykański DJ i producent muzyczny, założyciel wytwórni muzycznej DIM MAK RECORDS. Gatunki, w jaki tworzy to między innymi electro house, dubstep i progressive house. Numer 5 na świecie w rankingu EDM (Electronic Dance Music) W 2017 roku dał ponad 200 koncertów. Promował między innymi największe linie lotnicze ANA, francuską markę wina LUC BELAIRE, a ostatnio również markę ASICS. 10,6 milionów odbiorców na Spotify miesięcznie. Jak na DJ'a posiada imponującą ilość fanów w mediach społecznościowych, jest jedynym muzykiem na świecie, który daje tak ogromną ilość koncertów. Niebanalna twórczość, indywidualny i nowoczesny styl, kreatywność oraz zamiłowanie do designerskich rzeczy, stanowią wspólne wartości z marką DIESEL - powszechnie uznawaną za jedną z najbardziej oryginalnych marek fashion na całym świecie.