! Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. OK ROZUMIEM
⚠️ KOMUNIKAT! Drodzy Klienci, w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego, wprowadziliśmy zmiany w funkcjonowaniu naszych salonów stacjonarnych! szczegóły →
⌚ Z kodem rabatowym: WIOSNA, kupisz wymarzony zegarek jeszcze TANIEJ! Sprawdź szczegóły →

Serwis+

SERWIS+ dodatkowa ochrona na mechanizm zegarka

CZYM JEST USŁUGA SERWIS+?


Kupując zegarek w naszym sklepie, jedną z opcji zakupowych w wybranych markach, jest dodatkowa ochrona na mechanizm. Klient może wybrać poza standardową ochroną gwarancyjną producenta, dodatkową na +12 lub +24 miesiące po upływie standardowej gwarancji producenta. Koszt takiej usługi to 190 PLN za 12 miesięcy oraz 340 PLN za 24 miesiące.

Zakup dodatkowych opcji ochrony SERWIS+ jest całkowicie dobrowolny i opcjonalny. Usługa akceptowana jest wyłącznie w naszych salonach stacjonarnych i na dolinski.pl!

Zgodnie z określonymi poniżej warunkami, DOLIŃSKI WATCH SERVICE SP. Z O.O. SP. K. obejmuje Państwa zegarek dodatkową ochroną serwisową na okres 12 lub 24 miesięcy począwszy od daty zakończenia okresu gwarancyjnego producenta w zależności od wybranej przez Państwa opcji. Dokument usługi SERWIS+ jest odrębnym, niezależnym od gwarancji producenta oraz odpowiedzialności ustawowej sprzedawcy dokumentem.

CO TO JEST USŁUGA SERWIS+


Usługa SERWIS+ obejmuje wszystkie zegarki z umieszczoną opcją zakupową SERWIS+ w salonach stacjonarnych i na stronie internetowej dolinski.pl. Zakres ochrony usługi SERWIS+:

  • KOMPLETNY MECHANIZM
  • WSKAZÓWKI
  • INDEKSY (OZNACZENIA GODZIN)

Jeśli w trakcie okresu, na który zakupili Państwo w naszych sklepach zegarek, pojawi się usterka tych elementów, naprawimy je bezpłatnie. Gdy naprawa nie będzie możliwa z przyczyn technicznych, niezbędne elementy wymienimy na nowe lub podobne o identycznych lub zbliżonych parametrach.

Usługa SERWIS+ przedłużająca ochronę ważna jest jedynie w przypadku, gdy dokument został wypełniony w sposób kompletny i poprawny, posiada datę wystawienia oraz stempel / naklejkę autoryzacyjną DOLIŃSKI WATCH SERVICE SP. Z O.O. SP. K. Okazanie ważnego dokumentu SERWIS+ uprawnia do bezpłatnych napraw zegarka w okresie ochronnym.


 
Karta SERWIS+

CZEGO NIE OBEJMUJE USŁUGA SERWIS+?


SERWIS+ nie obejmuje okresu przydatności eksploatacyjnej baterii, normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkle; zmian koloru i/lub zmian właściwości materiałów, z których wykonano niemetalowe paski i łańcuszki, takich jak skóra, tkanina, kauczuk; złuszczania się pokryć galwanicznych), uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, braku staranności, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zgnieceń, zbicia szkiełka, itd.), użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi podanej przez producenta, zegarków, na których były dokonywane operacje przez osoby nieupoważnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami) lub których pierwotny stan został zmieniony poza kontrolą producenta lub autoryzowanego serwisu DOLIŃSKI WATCH SERVICE SP. Z O.O. SP. K.
Wyklucza się stanowczo wszelkie inne roszczenia w stosunku do DOLIŃSKI WATCH SERVICE SP. Z O.O. SP. K. np. z tytułu szkód dodatkowych, wykraczających poza podany zakres.

CZAS TRWANIA USŁUGI SERWIS+:


Okres ochronny zapewniany przez usługę SERWIS+ upływa po 12 lub 24 miesiącach następujących po dacie zakończenia terminu gwarancji producenta, w zależności od opcji SERWIS+, którą zakupił Klient. Niniejsza usługa SERWIS+ jest niezależna od jakiejkolwiek gwarancji udzielanej przez producenta, w niczym nie narusza praw kupującego w stosunku do sprzedającego, ani żadnych innych praw bezwzględnie przysługujących kupującemu, których może on dochodzić w stosunku do sprzedającego.