CZYM JEST USŁUGA SERWIS+?
Kupując zegarek w naszym sklepie, jedną z opcji zakupowych w wybranych markach, jest dodatkowa ochrona na mechanizm. Klient może wybrać poza standardową ochroną gwarancyjną producenta, dodatkową na +12 lub +24 miesiące po upływie standardowej gwarancji producenta. Koszt takiej usługi to 190 PLN za 12 miesięcy oraz 340 PLN za 24 miesiące.
Zakup dodatkowych opcji ochrony SERWIS+ jest całkowicie dobrowolny i opcjonalny. Usługa akceptowana jest wyłącznie w naszych salonach stacjonarnych i na dolinski.pl!
Zgodnie z określonymi poniżej warunkami, DOLIŃSKI WATCH SERVICE obejmuje Państwa zegarek dodatkową ochroną serwisową na okres 12 lub 24 miesięcy począwszy od daty zakończenia okresu gwarancyjnego producenta w zależności od wybranej przez Państwa opcji. Dokument usługi SERWIS+ jest odrębnym, niezależnym od gwarancji producenta oraz odpowiedzialności ustawowej sprzedawcy dokumentem.
CO TO JEST USŁUGA SERWIS+
Zakres ochrony usługi SERWIS+ obejmuje:
- KOMPLETNY MECHANIZM
- WSKAZÓWKI
- INDEKSY (OZNACZENIA GODZIN)
Jeśli w trakcie okresu, na który zakupili Państwo w naszych sklepach zegarek, pojawi się usterka tych elementów, naprawimy je bezpłatnie. Gdy naprawa nie będzie możliwa z przyczyn technicznych, niezbędne elementy wymienimy na nowe lub podobne o identycznych, lub zbliżonych parametrach.
Usługa SERWIS+ przedłużająca ochronę, ważna jest jedynie w przypadku, gdy dokument został wypełniony w sposób kompletny i poprawny, posiada datę wystawienia oraz stempel / naklejkę autoryzacyjną DOLIŃSKI WATCH SERVICE. Okazanie ważnego dokumentu SERWIS+ uprawnia do bezpłatnych napraw zegarka w okresie ochronnym.
CZEGO NIE OBEJMUJE USŁUGA SERWIS+?
SERWIS+ nie obejmuje okresu przydatności eksploatacyjnej baterii, normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkle; zmian koloru i/lub zmian właściwości materiałów, z których wykonano niemetalowe paski i łańcuszki, takich jak skóra, tkanina, kauczuk; złuszczania się pokryć galwanicznych), uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, braku staranności, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zgnieceń, zbicia szkiełka, itd.), użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi podanej przez producenta, zegarków, na których były dokonywane operacje przez osoby nieupoważnione (np. w związku z wymianą baterii, obsługą lub naprawami) lub których pierwotny stan został zmieniony poza kontrolą producenta, lub autoryzowanego serwisu DOLIŃSKI WATCH SERVICE.
Wyklucza się stanowczo wszelkie inne roszczenia w stosunku do DOLIŃSKI WATCH SERVICE np. z tytułu szkód dodatkowych, wykraczających poza podany zakres.
CZAS TRWANIA USŁUGI SERWIS+:
Okres ochronny zapewniany przez usługę SERWIS+ upływa po 12 lub 24 miesiącach następujących po dacie zakończenia terminu gwarancji producenta, w zależności od opcji SERWIS+, którą zakupił Klient. Niniejsza usługa SERWIS+ jest niezależna od jakiejkolwiek gwarancji udzielanej przez producenta, w niczym nie narusza praw kupującego w stosunku do sprzedającego, ani żadnych innych praw bezwzględnie przysługujących kupującemu, których może on dochodzić w stosunku do sprzedającego.