! Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. OK ROZUMIEM
⚠️ KOMUNIKAT! Drodzy Klienci, w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego, wprowadziliśmy zmiany w funkcjonowaniu naszych salonów stacjonarnych! szczegóły →

Wysyłkowa naprawa zegarków


Wysyłkowa naprawa zegarków
 
JAK WYSŁAĆ ZEGAREK DO SERWISU?


1. Aby oddać zegarek do naszego serwisu, nie trzeba odwiedzać nas osobiście. Mogą nam go Państwo przesłać kurierem lub pocztą na adres Doliński Watch Service, 50-137 Wrocław, plac Uniwersytecki 15B.

2. W tym celu należy pobrać formularz zgłoszeniowy, po wydrukowaniu dokładnie wypełnić i załączyć do paczki wraz z zegarkiem. Zegarek powinien być starannie spakowany i zabezpieczony w taki sposób, aby nie przemieszczał się wewnątrz paczki przy potrząsaniu.

3. Prosimy pamiętać, o wypełnieniu pól związanych z danymi kontaktowymi. W przypadku ich braku, zegarek zostanie z powrotem odesłany na koszt Klienta.

 

Pobierz formularz zgłoszeniowy →

 

4. Po otrzymaniu od Państwa przesyłki, zegarek przekazywany jest Zegarmistrzowi do analizy i diagnostyki. Koszt diagnostyki wynosi 50 PLN. Gdy Klient zdecyduje się na naprawę, koszt diagnostyki zostanie anulowany i nie będzie doliczony do ceny usługi.

5. Po wstępnych oględzinach i zapoznaniu się z Państwa uwagami zawartymi w formularzu zgłoszeniowym, serwis skontaktuje się z Państwem celem potwierdzenia zakresu naprawy oraz akceptacji wyceny.

6. Gdy Klient nie zdecyduje się na naprawę, ponosi koszt diagnostyki 50 PLN oraz zwrotnego dostarczenia produktu zgodnie z najtańszą formą wysyłek w zakładce "Dostawa".

7. Dopiero po Państwa akceptacji Zegarmistrz przystąpi do wykonywania wszystkich koniecznych czynności serwisowych.

Po naprawie zegarek odsyłany jest kurierem, ubezpieczoną przesyłką. Do Państwa należy decyzja o sposobie zapłaty: przelewem na nasze konto lub za pobraniem.