Wysyłkowa naprawa zegarków


Wysyłkowa naprawa zegarków
 
JAK WYSŁAĆ ZEGAREK DO SERWISU?

Teraz można to zrobić w szybki i łatwy sposób bez zbędnych formalności i komplikacji. O przebiegu zlecenia serwisowego informujemy poprzez email oraz sms. Status naprawy można śledzić z poziomu własnego konta w sklepie, a dzięki wbudowanej komunikacji w zleceniu, informacje i wiadomości otrzymuje się bezpośrednio od Zegarmistrza, który został przydzielony do zlecenia. Jak zacząć?

 


1. Pierwszym krokiem jest utworzenie zlecenie serwisowego / reklamacyjnego online na naszej stronie. Wymagane będzie założenie konta lub zalogowanie się do już istniejącego.

Utwórz zlecenie serwisowe / reklamacyjne →


2. Następnie należy spakować swój zegarek tak, aby nie przemieszczał się wewnątrz paczki przy potrząsaniu. Prosimy o nieprzesyłanie zegarków w ich fabrycznych pudełkach czy ozdobnych etui.


3. Po dostarczeniu przesyłki do naszego serwisu, poinformujemy o tym poprzez email/sms. Przebieg zlecenia można śledzić w zakładce KontoMoje konto/Moje zlecenia naprawy.





Po dotarciu zegarka do serwisu Zegarmistrz dokona wstępnej analizy / diagnostyki, której koszt wynosi 80 PLN. Przedstawiony zostanie kosztorys i szacowany termin realizacji naprawy W przypadku akceptacji kosztorysu naprawy koszt diagnostyki nie będzie doliczony do końcowego kosztu serwisu. Koszt diagnostyki (80 PLN) i przesyłki zwrotnej (25 PLN) doliczany jest tylko w przypadku odrzucenia kosztorysu naprawy. Opłaty nie dotyczą zgłoszeń na podstawie gwarancji lub rękojmi.


Po zakończeniu naprawy przesłany zostanie link do płatności online chyba, że wybrano opcję za pobraniem. Po zaksięgowaniu wpłaty, zegarek odsyłany jest kurierem, ubezpieczoną przesyłką.


Jeśli po utworzeniu zlecenia Twoja przesyłka do nas nie dotrze w ciągu 14 dni, zostanie ono automatycznie anulowane.