! Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. OK ROZUMIEM
⌚ Dodaj wymarzony zegarek do koszyka, a my, automatycznie obniżymy jego cenę szczegóły →

Gwarancja

Dokonując zakupów w sklepie Dolinski.pl firmy Doliński Watch Service Sp. z o.o. Sp. k. mają Państwo pewność, że każdy zakupiony u nas produkt jest oryginalny. Wszystkie zegarki posiadają 2-letnią, międzynarodową gwarancję producenta. Warunkiem ważności gwarancji producenta, jest poprawnie wypełniona karta gwarancyjna, która powinna zawierać datę sprzedaży, model (numer referencyjny) i pieczątkę lub naklejkę certyfikacyjną naszej firmy. Dokumenty takie jak paragon czy faktura nie są wymagane do realizacji procesów gwarancyjnych.

Naprawy gwarancyjne

Jeśli stwierdzą Państwo, że zakupiony produkt nie działa prawidłowo, mogą Państwo złożyć w naszej firmie reklamację → lub wysłać reklamowany produkt bezpośrednio do producenta. Adres serwisu producenta znajduje się w książeczce opisującej warunki gwarancyjne. Mogą też Państwo wysłać reklamowany produkt bezpośrednio do nas: Doliński Watch Service, plac Uniwersytecki 15B, 50-137 Wrocław. W tej sytuacji sami wyślemy Państwa produkt do producenta.

Zalecamy jednak wcześniejszy telefon do naszej firmy, ponieważ doświadczenie nam pokazuje, że czasami usterka okazuje się nie być wadą, a wynika ona po prostu z nieprawidłowych czynności obsługowych. Przed odesłaniem do nas produktu do reklamacji, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego → i umieszczenie go w przesyłce.

Co nie podlega naprawie gwarancyjnej?

Wszelkie uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika jak np. uderzenia zegarka, zalanie mechanizmu w modelach o niskiej klasie szczelności, zbite szkło itp. Z gwarancji producenta wyłączone są również uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia się materiałów np. paski czy bateria. Jeśli bateria wyczerpie się w Państwa zegarku w ciągu pierwszych 6 miesięcy od daty zakupu, nasi Klienci wyjątkowo otrzymają ją wraz z usługą wymiany i testem szczelności gratis!

Naprawy pogwarancyjne

Ponieważ jesteśmy nie tylko autoryzowanym sprzedawcą, ale przede wszystkim serwisem wszystkich oferowanych marek zegarków, zapewniamy pełną obsługę pogwarancyjną. Wszystkie stosowane przez nas części do zegarków są oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producenta, a dzięki profesjonalnym urządzeniom rekomendowanym przez producentów i wysoce wykwalifikowanemu personelowi, każdy Klient może być w pełni spokojny o przyszłość swojego czasomierza. Przed odesłaniem do naszego serwisu produktu, wypełnij i umieść w przesyłce formularz zgłoszeniowy →

Koszt diagnostyki wraz z odesłaniem zegarka wynosi 50 PLN. Gdy Klient decyduje się na naprawę, nie ponosi przy tym dodatkowych kosztów związanych z diagnostyką. Przed dokonaniem jakichkolwiek czynności serwisowych, zostaną Państwo powiadomieni o zakresie napraw i kosztach z tym związanych. Dopiero po akceptacji Klienta, przystępujemy do działania.

Jeśli zegarek przeszedł naprawę gruntowną lub wymieniono w nim cały mechanizm, otrzymuję Państwo od nas nową 2-letnią gwarancję.