! Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. OK ROZUMIEM
⚠️ KOMUNIKAT! Drodzy Klienci, w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego, wprowadziliśmy zmiany w funkcjonowaniu naszych salonów stacjonarnych! szczegóły →
⌚ Z kodem rabatowym: WIOSNA, kupisz wymarzony zegarek jeszcze TANIEJ! Sprawdź szczegóły →

Dostawa


Bezdotykowa dostawa zegarków
 
Szanowni Państwo! Informujemy, że wszystkie nasze wysyłki realizowane są z zachowaniem wszystkich niezbędnych kryteriów bezpieczeństwa.

Ile kosztuje dostawa?

— Przy zakupach od 299 PLN, dostawę otrzymują Państwo gratis na terenie całej Polski.
— Dostawa przy zakupach poniżej 299 PLN kosztuje

  • 15 PLN (INPOST kurier)
  • 12 PLN (INPOST paczkomat)
  • 19 PLN (UPS)

— Dostawa zagraniczna kosztuje 20 PLN przy zakupach na kwotę poniżej 1000 PLN i realizowana jest Pocztą Polską. Przy zakupach na kwotę 1000 PLN i większą, wysyłka jest bezpłatna. Wysyłki realizujemy wyłącznie do KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ. Przy wysyłkach za granicę nie ma możliwości wybrania opcji płatności za pobraniem.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

— Jeśli towar jest dostępny (jest u nas na miejscu w sklepie), wyślemy go do Państwa w ciągu 24 godzin. Kurier przyjeżdża po nasze paczki codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach ok. 12:00 - 16:00 w zależności od przewoźnika. Jeżeli złożą Państwo zamówienie do godziny 10:00 za pobraniem, zamówione produkty wyślemy jeszcze tego samego dnia.
— Jeśli towar jest niedostępny (przy zegarku widnieje napis „zapytaj o termin”), najpierw sprawdzamy dostępność u producenta po złożeniu przez Państwa zamówienia. Mogą też Państwo zapytać nas o to wcześniej, przed złożeniem zamówienia. Jeżeli zegarek jest dostępny u producenta, sprowadzenie go trwa zazwyczaj około 7 dni. Jak tylko zegarek do nas dotrze, wysyłamy go na Państwa adres jeszcze tego samego dnia. Będą Państwo o tym powiadomieni poprzez e-mail.

— Jeśli zamówią Państwo usługę grawerowania, wysyłka może przesunąć się do 48 godzin.

Jaką firmą kurierską wysyłamy towar?

— Do wyboru mają Państwo u nas dwie firmy kurierskie: UPS oraz INPOST. 
— Każda nadawana przez nas paczka jest ubezpieczona do wartości zakupu Klienta. Przesyłki kurierskie realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
— Wszystkie wysyłki zagraniczne, realizujemy Pocztą Polską.

Czy otrzymam powiadomienie o wysyłce?

— Tak. Jak tylko Państwa paczka będzie gotowa, wysyłamy wiadomość na Państwa adres e-mail.
— Gdy tylko kurier dojedzie do sortowni, otrzymają Państwo powiadomienie wraz z numerem listu przewozowego od firmy kurierskiej. W wiadomości tej są również wskazówki jak śledzić swoją przesyłkę.

Czy mogę zapłacić kurierowi przy odbiorze swojej przesyłki?

— Tak. Należy wówczas podczas składania zamówienia w sekcji wyboru formy płatności, wybrać opcję "za pobraniem". W tym przypadku, towar wysyłany jest niemal natychmiast. Kurierowi mogą Państwo zapłacić wyłącznie gotówką. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybranie tej formy płatności.
— W zdecydowanej większości PACZKOMATÓW, również mogą Państwo zapłacić za pobraniem. Podczas wybierania paczkomatu na specjalnej mapce przy składaniu zamówienia, będą mieli Państwo wyraźnie oznaczone paczkomaty wyposażone w opcję pobraniową.
— W przypadku wysyłek zagranicznych, nie ma możliwości wybrania opcji płatności za pobraniem. W tym przypadku akceptowalne są pozostałe formy płatności z przedpłatą.

Czy mogę sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera?

— Nie. Najpierw kurierowi trzeba zapłacić, a następnie w jego obecności można sprawdzić zawartość. Jeśli stwierdzą Państwo uszkodzenie zawartości, należy niezwłocznie NAS o tym zawiadomić oraz skontaktować się z lokalnym oddziałem UPS lub INPOST w zależności, którą firmę Państwo wybrali. Procedura ta wynika z warunków świadczenia usług firm kurierskich.

Czy mogę otrzymać paczkę w sobotę lub niedzielę?

— W sobotę tak, z wyjątkiem małych lokalizacji. Do dużych miejscowości, przesyłka może zostać dostarczona również w sobotę. Klient nie ponosi przy tym żadnych dodatkowych opłat. Aby przesyłka została dostarczona w sobotę, Klient powinien zaznaczyć ten fakt w uwagach swojego zamówienia. W niedzielę i Święta dostawy są wyłączone.

 

Jeżeli nie znaleźli tu Państwo odpowiedzi na swoje pytania odnośnie przesyłki, zapraszamy do KONTAKTU →.