Jak wysyłamy?
Wiemy jak cenne jest Twoje zamówienie, dlatego korzystamy tylko z profesjonalnych firm kurierskich takich jak DHL oraz INPOST. Wszystkie nasze wysyłki są ubezpieczone, a towar pakowany z zachowaniem wszystkich niezbędnych kryteriów bezpieczeństwa.
Cennik dostaw
Zakupy od kwoty 299 PLN i więcej:
-
0 PLN – INPOST kurier, paczkomat / DHL
Zakupy do kwoty 299 PLN:
-
15 PLN – INPOST paczkomat
- 20 PLN – INPOST kurier
- 19 PLN – DHL
Dostawa zagraniczna kosztuje 40 PLN przy zakupach na kwotę poniżej 1000 PLN i realizowana jest kurierem DHL. Przy zakupach na kwotę 1000 PLN i większą, wysyłka jest bezpłatna. Wysyłki realizujemy wyłącznie do krajów UE. Przy wysyłkach za granicę nie ma możliwości wybrania opcji płatności za pobraniem.
Pobrania
- INPOST paczkomat – maksymalnie 5000 PLN
- INPOST kurier – maksymalnie 5000 PLN
- DHL – maksymalnie 11000 PLN, a powyżej 6500 PLN tylko kartą u kuriera
Odpowiedzi na pytania:
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jeśli towar jest dostępny (na stanie), wyślemy go w ciągu 24 godzin. Kurier przyjeżdża po nasze paczki codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach ok. 12:00-16:00 w zależności od przewoźnika. Jeżeli złożysz zamówienie do godziny 10:00 za pobraniem, zamówione produkty wyślemy jeszcze tego samego dnia.
- Jeśli towar jest niedostępny (przy zegarku widnieje napis „zapytaj o termin” lub "na zamówienie"), najpierw sprawdzamy dostępność u producenta po złożeniu zamówienia. Można też zapytać nas o to wcześniej, przed złożeniem zamówienia. Jeżeli produkt jest dostępny u producenta, sprowadzenie go trwa zazwyczaj około 7 dni. Jak tylko produkt do nas dotrze, natychmiast realizujemy zamówienie, co będzie poprzedzone powiadomieniem email.
- Jeśli zamówisz usługę grawerowania, wysyłka może przesunąć się do 48 godzin.
- Czy otrzymam powiadomienie o wysyłce?
- Tak. Jak tylko paczka będzie gotowa, od razu otrzymasz powiadomienie na email.
- Gdy tylko kurier dojedzie do sortowni, otrzymasz powiadomienie wraz z numerem listu przewozowego od firmy kurierskiej. W wiadomości tej są również wskazówki jak śledzić swoją przesyłkę.
- Czy mogę sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera?
- Nie. Najpierw kurierowi trzeba zapłacić, a następnie w jego obecności można sprawdzić zawartość. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie zawartości, należy niezwłocznie nas o tym zawiadomić oraz skontaktować się z lokalnym oddziałem przewoźnika. Procedura ta wynika z warunków świadczenia usług firm kurierskich.
- Czy mogę otrzymać paczkę w sobotę lub niedzielę?
- W sobotę tak, z wyjątkiem małych lokalizacji. Do dużych miejscowości, przesyłka może zostać dostarczona również w sobotę. Klient nie ponosi przy tym żadnych dodatkowych opłat. Aby przesyłka została dostarczona w sobotę, zaznacz ten fakt w uwagach swojego zamówienia. W niedzielę i Święta dostawy są wyłączone.
Jeżeli nie znajdujesz tu odpowiedzi na swoje pytania odnośnie przesyłki, zapraszamy do kontaktu.