! Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. OK ROZUMIEM

Zwroty

Info
1Poinformuj nas o zamiarze zwrotu lub wymiany poprzez email sklep@dolinski.pl lub telefonicznie 512-100-609.
Paczka
2Do zwrotu / wymiany najlepiej wykorzystać karton z zabezpieczeniami, w którym przesłaliśmy Państwu towar.
Formularz
3Aby przyśpieszysz procedurę zwrotu, wymiany, zalecamy wypełnienie i załączenie do paczki formularza zwrotu →
Paragon
4W środku prosimy umieścić paragon lub fakturę wraz z wszystkimi dokumentami, które otrzymali Państwo wraz z produktem.
Zwrot
5Zaadresuj zwrot na adres:
Doliński Watch Service
pl. Uniwersytecki 15B
50-137 Wrocław, Polska
i gotowe!

 

Szczegółowe informacje na temat wymian i zwrotów

Zwrot 30 dni
Kupując u nas jakikolwiek produkt: zegarek, rotomat, etui, pasek itp. nie ponoszą Państwo żadnego ryzyka. Dajemy naszym Klientom prawo do zwrotu lub wymiany, bez żadnych formalności w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty odbioru przesyłki od kuriera / z poczty.

Klient nie musi nam podawać przyczyny swoich decyzji. To Państwo decydują, ponieważ zadowolenie Klienta jest dla nas najważniejsze. Informacja o przyczynie zwrotu jest zupełnie dobrowolna. Pozwoli nam to zaproponować Państwu inne warianty i korzystne opcje.
 
Zwrot 30 dni
W przypadku gdy zechcą Państwo wymienić swój towar na inny, kontakt mailowy lub telefoniczny ułatwi nam pracę i pomoże w sprawnej obsłudze sprawy. Być może będą Państwo zainteresowani towarem, którego nie mamy obecnie na stanach i moglibyśmy go już wcześniej zamówić, aby maksymalnie skrócić czas oczekiwania zanim dotrze do nas odsyłana paczka. Wymiany można dokonać u nas na dowolny inny towar w dowolnej cenie.

W przypadku chęci zwrotu lub wymiany zegarka, na którym wykonano personalizujący grawer, Klient ponosi koszty w postaci części grawerowanej. W tym celu prosimy o kontakt z naszą obsługą, ponieważ koszt dekla lub innej grawerowanej części zegarka, zależny jest od jego modelu. W przypadku graweru występującego na odrębnych tabliczkach, Klient nie ponosi żadnych kosztów i nie musi jej odsyłać. Prosimy pamiętać, aby do paczki koniecznie dołączyć paragon lub fakturę. Odsyłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania i nie może być zniszczony.
Flaga

Więcej na temat praw klienta związanych z zakupami na odległość drogą internetową można przeczytać na stronach Federacji Praw Konsumenta:

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/45,zakupy-w-internecie.html →