UWAGA! Karta SERWIS+ ważna jest tylko z zegarkiem zakupionym w jednym zamówieniu. Nie prowadzimy sprzedaży samych kart SERWIS+.
Dodatkowa ochrona zegarka na 24 miesiące!
Usługa SERWIS+ to Twoja dodatkowa ochrona zegarka na okres 24 miesięcy po upływie okresu gwarancyjnego.
Dotyczy zegarków zakupionych wyłącznie w salonach Doliński Watch Service i na dolinski.pl. Sprawdź także usługę SERWIS+ na okres 12 miesięcy.
Co obejmuje usługa SERWIS+
- kompletny mechanizm
- wskazówki
- indeksy (oznaczenia godzin)
Jeśli w trakcie okresu, na który zakupili Państwo w naszych sklepach zegarek, pojawi się usterka tych elementów, naprawimy je bezpłatnie. Gdy naprawa nie będzie możliwa, niezbędne elementy zostaną wymienione na nowe.
Czego nie obejmuje usługa SERWIS+
- baterii
- normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia się materiałów
- uszkodzeń wskutek niewłaściwego użytkowania
- uszkodzeń mechanicznych jak np. zbicie szkła
- uszkodzeń powstałych z winy nieautoryzowanej ingerencji osób trzecich (np. uszkodzenie zegarka przez nieumiejętną wymianę baterii w punktach poza kontrolą producenta lub autoryzowanego serwisu Doliński Watch Service)
Dokument usługi SERWIS+ jest odrębnym, niezależnym od gwarancji producenta oraz odpowiedzialności ustawowej sprzedawcy dokumentem, w niczym nie narusza praw kupującego w stosunku do sprzedającego, ani żadnych innych praw bezwzględnie przysługujących kupującemu, których może on dochodzić w stosunku do sprzedającego.
Usługa SERWIS+ oferowana jest wyłącznie przez naszą firmę i działa na wszystkie zegarki zakupione w naszych sklepach i na dolinski.pl
Więcej informacji...