512-100-609 71 344-60-11 Pn-Pt 10:00-18:00
Aby zadać pytanie zaloguj się lub zarejestruj jeśli nie masz jeszcze konta podając telefon oraz email podany w zleceniu.
Email info@dolinski.pl
Adres
Nasze paczki są ubezpieczone do wartości zakupu
100% pewności i bezpieczeństwa zakupu oryginalnych produktów
Szybko i bez zbędnych formalności do paczkomatu
Korus Mirosław
04/07/2025, 13:19
Perfekt, polecam
Art
02/07/2025, 12:44
Polecam. Podejście do klienta, a także obsługa na bardzo wysokim poziomie.
Paulina
01/07/2025, 18:20
Świetna obsługa, szybka realizacja, pełen profesjonalizm. Gorąco polecam
Krzysztof
30/06/2025, 12:53
Gorąco polecam
Kuba
30/06/2025, 09:21
Full profeska. Polecam.
Rafal
28/06/2025, 18:50
Klasa sama w sobie, od lat...
Rafał M
26/06/2025, 19:46
Fajny sklep, duży wybór zegarków, miła i fachowa obsługa, dostawa na czas. Polecam
Rafal
24/06/2025, 13:32
Wszystko szybko i sprawnie. Polecam
Maciek Ziemski
14/06/2025, 13:03
Niezależnie czy chodzi o sklep czy o serwis - wszystko bardzo sprawnie i profesjonalnie. Polecam.
Wojciech Kwiatek
11/06/2025, 19:09
Od lat korzystamy z serwisu Doliński...jedziemy 100 km żeby być obsłużonym na wysokim poziomie ...I tak było dzisiaj.Polecamy
Piotr S
10/06/2025, 21:37
Polecam i Wszystko na najwyższym poziomie!
Piotr W.
04/06/2025, 22:46
Bardzo rzeczowa i profesjonalna obsługa, wszystko poszło bardzo sprawnie. Polecam!
Elżbieta
28/05/2025, 22:03
Uprzejmość, rzetelność, udane zakupy.
Panowie pracujący w salonie przy Pl.Kosciuszki to prawdziwi dżentelmeni.
Tomasz Bała
25/05/2025, 16:11
Profesjonalna obsługa, wszystko zgodnie z opisem. Polecam!
Krzysztof
22/05/2025, 08:46
Świetny kontakt zarówno telefoniczny i mailowy, mimo tego że zegarek był na zamówienie, udało się to sprawnie załatwić, łącznie z grawerem na tabliczce :).
Arkadiusz Grodzicki
16/05/2025, 22:04
To już standard - kilkanaście zamówień i zawsze tak samo - miło, przyjemnie, profesjonalnie, szybko...nigdy mnie Ekipa Doliński nie zawiodła...zarówno sklep jak i serwis na 6/6...polecam i pozdrawiam
Paweł
14/05/2025, 09:28
Początki już po kliknięciu zakupu na stronie były ciężkie... Kliknąłem w dniu 01. maja 2025, w dniu 02. maja cześć firm nie pracowała więc czekałem do poniedziałku 05. maja, kiedy to napisałem na czacie z prośbą o status. Info zwrotne - wysyłka we wtorek/środę.
Ponieważ nie było sygnału ze sklepu, w środę 07. maja zadzwoniłem. Okazało się że zegarek ma wadę/skazę i trzeba będzie zamówić nowy, co może potrwać do 10 dni roboczych... Troche się podłamałem i - szczerze - zacząłem myśleć że nic z tego nie będzie. Niemniej w czwartek 08. maja inny pracownik potwierdził że został zamówiony nowy zegarek u dystrybutora z prośbą o pilną realizację. Zapewniono mnie że na 100% zamówienie będzie zrealizowane w ciągu mniej więcej 7 dni (więc od daty zakupu robi się 2 tygodnie, a dla doprecyzowania - zegarek byl oznaczony jako dostepny z wysylką do 24h). Ponownie nabrałem nadziei że się uda.
Liczyłem że być może do 16. maja zamówienie dotrze, ale dotarło 13. maja.
Długo trwało, w sumie 12 dni, ale wiedziałem co się dzieje i dlaczego muszę poczekać. A że sprawa nie była dla mnie gardłowa, mogłem.sobie pozwolić na poczekanie trochę dłużej.
Podsumowując - z przygodami, ale finalnie ekipa z Dolinski.pl dotrzymała słowa i dowiozła temat. Dlatego oceniam na 5*.
A zegar... cóż... jest świetny!
Dagmara
13/05/2025, 18:02
Zakupy przebiegły sprawnie, a zegarek dotarł szybko i starannie zapakowany. Zdecydowanie polecam :)
Tomasz
30/04/2025, 16:53
Szanowni Państwo bardzo dziękuję. Jesteście Państwo bardzo przyjaźnie i otwarcie nastawieni, rzetelni, słowni = dotrzymujecie złożonych obietnic. Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Serdeczności :)
Paweł
23/04/2025, 13:26
OK
Płatności:
Metody wysyłki:
© 1973 - 2025 Doliński Watch Service.