512-100-609 71 344-60-11 Pn-Pt 10:00-18:00
Aby zadać pytanie zaloguj się lub zarejestruj jeśli nie masz jeszcze konta podając telefon oraz email podany w zleceniu.
Email info@dolinski.pl
Adres
RICHARDSON, Texas, 17 stycznia 2019 (GLOBE NEWSWIRE) - Fossil Group ogłosiło plan sprzedaży koncernowi Google, za kwotę 40 milionów dolarów, własności intelektualnej dotyczącej technologii dla smartwatchy.
W ramach umowy, część zespołu badawczo-rozwojowego Fossila, która aktualnie pracuje nad tymi rozwiązaniami, przejdzie do Google. W Fossil Group pozostanie ponad 200 pracowników działu R&D, którzy nadal będą pracować nad unowocześnianiem produktów.
W ostatnich latach smartwatche stały się najszybciej rosnącą kategorią produktów Fossil Group. Firma z sukcesem rozwinęła i wprowadziła na rynek inteligentne zegarki czternastu marek, zarówno własnych jak i licencjonowanych.
„Fossil Group osiąga znaczące sukcesy na rynku wearables, dzięki koncentracji na wzornictwie i rozwoju, popartym zrozumieniem potrzeb konsumentów i ich preferencji stylistycznych - powiedział Greg McKelvey, wiceprezes wykonawczy oraz dyrektor ds. strategii i digitalu Fossil Group. - Stworzyliśmy i rozwinęliśmy technologię o dużym potencjale, która może udoskonalić nasze aktualne modele smartwatchy. Razem z Google, naszym partnerem w dziedzinie innowacji, zamierzamy kontynuować rozwój segmentu wearables”.
Umowa między firmami podkreśla ich zaangażowanie w rozwój rynku technologii ubieralnych, a w Fossil Group otwiera możliwości rozwoju dla segmentu wearables.
„Urządzenia wearables - stworzone, by prostymi rozwiązaniami dostosowywać je do potrzeb ich użytkowników -mogą przyczynić się do poprawy życia poprzez zapewnienie szybkiego dostępu do aktualnych informacji, niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu każdego człowieka. Przejęcie przez Google technologii i specjalistówod Fossil Group pokazuje nasze zaangażowanie w segment wearables, w którym pragniemy stworzyć zróżnicowane portfolio smartwatchy oraz wspierać realizację wymagań stawianych przez nowoczesnego, aktywnego konsumenta” - powiedziała Stacey Burr, wiceprezes ds. zarządzania produktem Wear OS by Google.
Fossil Group, Inc. to globalna firma zajmująca się projektowaniem, marketingiem, dystrybucją i innowacjami, specjalizująca się w akcesoriach lifestyle'owych. W zróżnicowanym portfolio marek własnych i licencyjnych, oferta producenta obejmuje: zegarki z segmentu fashion, biżuterię, torebki, drobne akcesoria skórzane i urządzenia ubieralne. Misją firmy jest dostarczanie najwyższej jakości wzornictwa i innowacji technologicznych w produktach marek własnych: Fossil, Michele, Misfit, Relic, Skagen i Zodiac oraz marek na licencji: Armani Exchange, Chaps, Diesel, DKNY, Emporio Armani, BMW, kate spade neww york, Marc Jacobs, Michael Kors, PUMA i Tory Burch. Każdej z marek dostarczają rozległą sieć dystrybucji w blisko 150 krajach i 500 punktach sprzedaży detalicznej. Część informacji prasowych i sprawozdań SEC na temat działalności firmy jest również dostępna na stronie fossilgroup.com.
Płatności:
Metody wysyłki:
© 1973 - 2025 Doliński Watch Service.