Fossil Group i Puma łączą siły na rynku zegarków tradycyjnych i smartwatchy

Kwiecień 26, 2018
Puma i Fossil Group

RICHARDSON, Texas - 25 kwietnia 2018 r. - Fossil Group, Inc. i PUMA SE podpisały licencyjną umowę partnerską do 2028 roku na projektowanie, rozwój i dystrybucję zegarków tradycyjnych oraz smartwatchy PUMA.

"PUMA jest jedną z wiodących marek sportowych na świecie. Cieszymy się, że możemy z nią współpracować i wykorzystać zarówno nasze doświadczenie, jak i światowej klasy możliwości w projektowaniu i dystrybucji kolekcji zegarków PUMA" - powiedział Kosta Kartsotis, członek zarządu Fossil Group.

PUMA i Fossil Group będą współpracować przy projektowaniu i produkcji zegarków tradycyjnych i smartwatchy marki PUMA, których wprowadzenie na rynek planowane jest na 2019 rok. Nowe produkty będą dostępne w wybranych salonach oferujących zegarki i biżuterię oraz w sklepach internetowych.

"Czas dla sportówców ma ogromne znaczenie i prawie zawsze jest rozstrzygający, dlatego wybór właściwego partnera przy produkcji zegarków tradycyjnych i smartwatchy jest szczególnie ważny dla naszej marki. Mamy przyjemność współpracować z Fossil Group, której skoncentrowanie na innowacjach pomoże nam tworzyć produkty odpowiadające potrzebom naszych klientów, a wśród nich są najlepsi sportowcy na świecie" - podkreślił Bjørn Gulden, dyrektor generalny PUMA.

Od 1997 roku, kiedy Fossil Group rozpoczęła współpracę z pierwszą marką licencyjną, firma rozszerzyła swoje portfolio do ponad 17 marek, wśród których teraz znalazła się PUMA. Wiele rozpoznawalnych marek na świecie traktuje Fossil Group jako głównego partnera przy produkcji zegarków i akcesoriów, które obecnie obejmują 14 marek oferujących produkty typu wearables dystrybuowane w 50 krajach, w ponad 300 modelach, z wykorzystaniem 21 języków.

Fossil Group, Inc. jest globalną firmą zajmującą się projektowaniem, marketingiem i dystrybucją produktów lifestyle. W ramach zróżnicowanego portfela marek własnych i licencjonowanych oferują zegarki tradycyjne, biżuterię, urządzenia typu wearables oraz torebki i akcesoria skórzane. Celem Fossil Group jest dostarczenie najlepszych produktów w dziedzinie wzornictwa i innowacji zarówno z logo własnych marek: Fossil, Skagen, Michele, Misfit, Relic, i Zodiac, jak i licencjonowanych, do których należą: Michael Kors, Diesel, Emporio Armani, Armani Exchange, DKNY, Chaps, Karl Lagerfeld, Kate spade Nowy Jork, Marc Jacobs, i Tory Burch.

Dziś, produkty Fossil Group dostępne są poprzez rozległą sieć dystrybucji hurtowej w 150 krajach i ponad 550 sklepów detalicznych na całym świecie. W naszej ofercie gościmy zegarki FossilSkagen, Michael Kors, Marc Jacobs, zarówno w kolekcjach męskich jak i damskich.