512-100-609 71 344-60-11 Pn-Pt 10:00-18:00
Aby zadać pytanie zaloguj się lub zarejestruj jeśli nie masz jeszcze konta podając telefon oraz email podany w zleceniu.
Email info@dolinski.pl
Adres
W dniu dzisiejszym wprowadziliśmy dla Państwa nową formę wysyłki - paczkomaty INPOST. To bardzo wygodna i przystępna cenowo forma wysyłki, którą polecamy szczególnie przy zamawianiu akcesoriów jak paski, bransolety, sprzączki itp. INPOST poinformuje Państwa na telefon oraz email, gdy paczka będzie gotowa do odbioru w wybranym paczkomacie. Dzięki takiej formie dostawy, mogą Państwo odebrać swoje zamówienie z paczkomatu w swojej okolicy, w łatwy i szybki sposób o dogodnej porze. Wystaczy mieć przy sobie telefon.
To bardzo proste. Podczas procesu składania zamówienia, w sekcji wyboru formy dostawy, można użyć przycisku "Wyszukaj paczkomat na mapie". Wyświetli się wówczas taka mapa jak poniżej z wszystkimi możliwymi paczkomatami do wyboru:
Przy zamówieniu na kwotę do 500 PLN, dostawa do dowolnego paczkomatu kosztuje jedynie 12 PLN. Zamówienia na kwotę 500 PLN lub więcej, posiadają darmową wysyłkę.
Oczywiście. Należy jednak zwracać uwagę przy wyborze paczkomatu, aby miał on możliwość obsłużenia płatności za pobraniem. Na mapce paczkomatów proszę zaznaczyć pole "za pobraniem". Paczkomaty obsługujące płatność pobraniową, oznaczone są na żółto. Te, które są szare, nie posiadają takiej opcji.
Mogą Państwo zapłacić kartą lub przelewem PayByLink.
Karta płatnicza: po umieszczeniu przesyłki w paczkomacie, firma INPOST automatycznie Państwa poinformuje o czekającej paczce oraz przypomni o płatności na miejscu w wybranym paczkomacie, aby być przygotowanym.
Przelew na konto PayByLink (obsługiwane przez eCard): Jeśli oczekująca przesyłka jest paczką pobraniową, INPOST wyśle Państwu maila, w którym znajdzie się link do szybkiej płatności. To tzw. przelew PayByLink – po kliknięciu w odpowiedni odnośnik, będą mieli Państwo możliwość zalogowania się do strony Waszego banku, gdzie formularz zlecenia przelewu automatycznie wypełni dane potrzebne do jego zatwierdzenia (w tym kwotę pobrania). Po opłaceniu automatycznie uzyskają Państwo kod otwarcia skrytki w paczkomacie.
Gotówka: tylko w oddziale należącym do danego paczkomatu. W samych paczkomatach nie można płacić gotówką. Są dwie możliwości opłacenia przesyłki pobraniowej gotówką.
1) Gdy paczka znajdzie się w paczkomacie, będzie tam czekać przez 48 godzin (2 dni), po czym kurier wyciąga ją z maszyny i zawozi do najbliższego oddziału, skąd można ją odebrać przez kolejne 3 dni robocze osobiście, płacąc właśnie gotówką.
2) Jeśli nie chcą Państwo czekać, aż kurier po 2 dniach zawiezie paczkę do najbliższego oddziału, można się tam udać niezwłocznie celem opłacenia paczki. Po opłaceniu na Państwa numer telefonu trafi specjalny kod, który umożliwi otwarcie skrytki w maszynie.
Pełna lista oddziałów z godzinami otwarcia i podlegającymi im paczkomatami znajduje się TUTAJ.
Maksymalnie 48 godzin (2 dni). Po tym czasie, pracownik INPOST wyjmuje przesyłkę i zawozi ją do najbliższego odddziału, skąd można ją odebrać jeszcze w ciągu 3 dni. W odziale można również zapłacić dodatkowo gotówką.
Nie. Paczkomaty INPOST obsługiwane są w Polsce. Dla krajów spoza Polski, opcja dostawy do paczkomatu jest zablokowana.
Strona kontaktowa: https://inpost.pl/kontakt
Infolinia dla telefonów komórkowych: 722 444 000
Infolinia dla telefonów stacjonarnych: 801 400 100
Paczkomaty są również dobrze oznaczone w niezbędne numery oraz pomoc w przypadku, gdyby mieli Państwo jakiś techniczny kłopot z odbiorem swojej przesyłki.
Życzymy udanych zakupów!
Płatności:
Metody wysyłki:
© 1973 - 2025 Doliński Watch Service.