512-100-609 71 344-60-11 Pn-Pt 10:00-18:00
Aby zadać pytanie zaloguj się lub zarejestruj jeśli nie masz jeszcze konta podając telefon oraz email podany w zleceniu.
Email salon@dolinski.pl
Adres
CES (Consumer Electronics Show) to największe targi elektroniki użytkowej na świecie. W miniony weekend, w Las Vegas odbyły się po raz 37 i jak co roku przyciągnęły największe firmy i najlepszych specjalistów z całego świata.
Podczas targów CES 2016 koncern Fossil Group ogłosił, że w tym roku wprowadzi na rynek ponad 100 modeli urządzeń typu smart, które obejmować będą zegarki i urządzenia do monitorowania aktywności fizycznej.
„W 2015 r. z sukcesem wprowadziliśmy na rynek 10 modeli urządzeń przenośnych marki Fossil. W 2016 r. idziemy o krok dalej i wprowadzamy ponad 100 kolejnych modeli pod kilkoma różnymi markami, produkowanymi w ramach Fossil Group”, poinformował Greg McKelvey, dyrektor ds. strategii i zagadnień cyfrowych Fossil Group. „Wprowadzenie Fossil Q pomogło nam zidentyfikować dodatkowe możliwości, jakie oferuje rynek – w oparciu o pozytywną reakcję konsumentów, w tym roku zamierzamy rozszerzyć nasze działania. Dzięki temu nasi partnerzy detaliczni dostrzegą siłę i skalę naszych działań, a konsumenci docenią różnorodność, funkcjonalność i rozmaitość stylów, kolorów i marek, których pragną.”
Misfit, producent technologii przenośnych zakupiony przez Fossil Group w listopadzie 2015, również wprowadzi na rynek nowe, innowacyjne technologie przenośne. Proces wprowadzania nowości przez Misfit i Fossil Group będzie trwał przez cały rok, natomiast pełna oferta będzie dostępna na rynku amerykańskim w grudniu br. W Polsce pierwsze smartwatch’e pojawią się w drugiej połowie 2016 roku.
Działając w obu branżach – modowej i technologicznej - Fossil Group ma wyjątkową możliwość oferowania szerokiego wachlarza urządzeń przenośnych z dostępem do Internetu, atrakcyjnych zarówno dla fanów mody, jak i elektroniki. Pozytywny wpływ poszerzonej oferty produktowej umożliwił Fossil Group stworzenie dodatkowych 20 000 punktów dystrybucji na całym świecie, co stanowi prawie podwojenie ich liczby. Obecnie Fossil Group dysponuje siecią ponad 50 000 punktów sprzedaży, obejmującą domy towarowe, salony z zegarkami i biżuterią, sklepy ze sprzętem elektronicznym i nie tylko.
Podczas targów CES marki Fossil i Misfit ogłosiły również, że wprowadzone zostaną aktualizacje aplikacji, nowe urządzenia monitorujące aktywność, nowy model zegarka typu smart oraz inne nowe urządzenia przenośne.
Płatności:
Metody wysyłki:
© 1973 - 2024 Doliński Watch Service.