SERWIS+ dodatkowa ochrona zegarka na 12 i 24 miesiące.

Kwiecień 9, 2018
Serwis+

Tylko u nas od dnia dzisiejszego wzbogacamy naszą ofertę o nową usługę premium: SERWIS+

Co to jest SERWIS+ ?

Usługa SERWIS+ to dodatkowy okres ochronny po gwarancji na zakupione zegarki w salonach stacjonarnych Doliński Watch Service i na dolinski.pl. SERWIS+ oferowany jest na okres 12 lub 24 miesięcy. Do każdego zegarka można dokupić tylko jedną kartę SERWIS+.

Jak działa SERWIS+ ?

Kupując w naszych sklepach dowolny zegarek, mogą Państwo dodatkowo wykupić do niego usługę SERWIS+ na okres 12 lub 24 miesięcy. Ochrona, która dotyczy karty SERWIS+, ważna jest po upływie okresu gwarancyjnego. W trakcie ochrony SERWIS+ nasza firma bezpłatnie dokona napraw Państwa zegarka gdy tylko taka będzie wymagana. Jeśli naprawa danej części nie będzie możliwa, zostanie ona wymieniona na nową, oryginalną producenta. Zakres ochronny usługi SERWIS+ obejmuje cały mechanizm, wskazówki oraz indeksy. SERWIS+ nie obejmuje natomiast baterii, uszkodzeń mechanicznych, powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania zegarka, ingerencji osób nieuprawnionych jak również normalnego zużycia / stażenia się materiałów. Dowiedz się więcej...

Zaufaj specjalistom!

Jako oficjalny i autoryzowany serwis oferowanych marek, dysponujemy profesjonalnym zapleczem serwisowym od 1973 roku. Dzięki prowadzonej specjalnej polityce serwisowej, nasi Klienci nigdy nie pozostają sami z problemem, gdy ich zegarek wymaga serwisu bądź naprawy. Posiadacze kart SERWIS+ będą także obejmowani specjalnymi promocjami na wybrane usługi serwisowe!

 

Serwis+ na okres 12 miesięcy - cena: 190 PLN
Serwis+ na okres 24 miesięcy - cena: 340 PLN

 

Serwis+ 12 miesięcySerwis+ 24 miesiące